آموزشنرم افزار و اپلیکیشن
موضوعات داغ

آموزش رایگان بازی سازی با یونیتی

آموزش کامل

Unity یونیتی چیست؟

Unity Engine – موتور بازی است که تا به امروز یکی از مشهور ترین و محبوبترین موتور های بازی سازی میباشد و همه میتوانند از آن استفاده کنند.

یونیتی یک موتور بازی سازی چند سکویی میباشد ، یعنی از آن میتوانید برای تمام پلتفرم ها خروجی گرفت از جمله (ویندوز،اندروید،iosو…)

این موتور بازی سازی حجم سنگینی از ویژگی هارا با یک واسط گرافیکی قابل فهم عرضه کرده است که همین خصوصیت یکی از مهم ترین ویژگی های این موتور برای محبوبیتش میباشد.

 

آموزش رایگان بازی سازی با یونیتی

حالا بهتون میخوام بازی سازی با یونیتی رو به صورت ویدیویی آموزش بدم

این آموزش برای افراد مبتدی تهیه شده است که از 0 تا 100 بازی سازی با یونیتی رو در سایت نیک98 میتونید مشاهده کنید و لذت ببرید.

همچنین این پست رو برای دوستان خود بفرستید تا آن ها هم بتونن از این آموزش استفاده کنند.

این آموزش 9 جلسه هست که هر 9 جلسه آن به طور کامل توضیحات داده شده و بنظرم این 9 جلسه آموزش ویدیویی بی شک یک از بهترین آموزش ها در زمینه بازی سازی و آموزش یونیتی هست.

قسمت اول

در جلسه اول شمارو با محیط یونیتی آشنا میکنیم و به طور کامل توضیح داده میشه و جزء به جزء بررسی میشوند.

 

 

این ویدئو حذف شده است

 


 

قسمت دوم

در این قسمت شما با برنامه نویسی مقدماتی در یونیتی آشنا خواهید شد و انواع متغیر رو یاد خواهید گرفت مانند (int , float , double , char , string , bool)

این ویدئو حذف شده است

 


 

قسمت سوم

در این قسمت کار با components را یاد میگیرید

این ویدئو حذف شده است

 


 

قسمت چهارم

در این قسمت به جایی رسیدیم تا سطح بازی رو تعریف کنیم که از سوییچ استفاده میشود.

این ویدئو حذف شده است

 

قسمت پنجم

در این جلسه درمورد آرایه و حلقه رو یاد میگیرید

آرایه چیست؟

آرایه تعداد متغیر از یک نوع داده و تحت یک نام می باشد. هر یک از متغیر های درون آرایه با یک شماره که به آن اندیس میگوییم از یک دیگر متمایز میشوند.

متغیر های درون آرایه را عناصر آرایه مینامند که همگی قابلیت نگهداری از فقط یک نوع داده را دارند.

این ویدئو حذف شده است

قسمت ششم

در این قسمت delay را آموزش خواهیم داد.

این ویدئو حذف شده است

 


 

قسمت هفتم

موضوع این جلسه: آموزش cpmponent انیمیشن و انیماتور.

این ویدئو حذف شده است

 

قسمت هشتم

موضوع این جلسه : ادامه برنامه نویسی مقدماتی

در جلسه پیش تا دستورات کنترلی پیش رفتیم اما جلسه پیش نیاز بود تا با کمپوننت ها آشنا باشید و چگونگی دسترسی به آنهارا بلد باشید.

در این جلسه درمورد collision detection و  war-enum و switch صحبت خواهد شد.

این ویدئو حذف شده است

 

قسمت آخر (نهم)

saving and loading data

در جلسه ذخیره سازی را آموزش خواهیم داد

این ویدئو حذف شده است

 

 

 


امیدوارم تونسته باشید از این آموزش بهره ببرید لطفا این پست رو برای دوستانتون share کنید و به این مطلب امتیاز بدید


آموزش رایگان بازی سازی با یونیتی
5 (100%) 2 رای s
برچسب ها
وبسایت خرید و فروش جزوه درسی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بلوک تبلیغ حذف شد

با غیرفعال کردن بلوک تبلیغات از ما حمایت کنید.